Online werken

Help uw teams meer werk sneller gedaan te krijgen. Met Smart Office kunnen zij op verschillende apparaten aan documenten werken, gewoon vanuit een browser. Zo ondervinden projecten nooit vertraging, waar teamleden ook werken.

Als je bedrijf geen Cloud diensten gebruikt is het vaak gemeengoed om documenten op en neer te sturen via email naar projectleden. Dit betekent dat maar één persoon in zijn kopie van het document werkt én dat er een veelvoud aan versies en veranderingen ontstaat.

Problemen als gevolg van verschillende documentversies behoren tot het verleden. Bestanden zijn altijd up-to-date en u kunt met meerdere mensen tegelijk aan hetzelfde document werken. Het delen van bestanden binnen en buiten uw organisatie is eenvoudig. En wanneer u online wilt vergaderen, kunt u vanaf elke locatie deelnemen. Met HD-video en het delen van schermen kunt u verder komen.

 

 

Smart Office gebruiken biedt de volgende mogelijkheden en voordelen:

 

Plaats- en tijdonafhankelijk werken:
Medewerkers kunnen werken waar en wanneer ze maar willen. Of dat nu op kantoor is, op een flex plek of vanuit huis. Je bent ook niet meer gebonden aan de openingstijden van de winkel of het bedrijf. Via een internetverbinding kun je altijd en overal bij je documenten.

 

Altijd up to date:
Altijd de nieuwste versie van de vertrouwde Office-toepassingen die u op uw desktopcomputer gebruikt en installeert (bijv. Word, Excel, PowerPoint, max 5 pc’s of mac). Met een consistente weergave op uw pc, Mac, tablet, telefoon en in uw browser.

 

Bestanden eenvoudig opslaan, synchroniseren en delen:
Het ene moment werkt u aan documenten met collega’s in de buurt en het volgende moment werkt u met klanten in het buitenland aan verschillende bestanden. Dat is geen probleem met Smart Office in de Cloud dat een groot aantal manieren biedt om bestanden op te slaan, te ordenen en te delen met mensen binnen en buiten uw organisatie. U hoeft zich ook geen zorgen meer te maken over versiebeheer. Uw bestanden zijn altijd up-to-date, zodat iedereen toegang heeft tot de nieuwste versie.

 

Overal toegang tot uw bestanden:
Met 1 TB opslagruimte voor persoonlijke documenten kunt u uw bestanden online opslaan, zodat u ze overal en altijd kunt openen, vanaf uw pc, tablet of telefoon.

 

Bespaar geld:
Geen dure hardware en software investeringen zijn nodig doordat uw omgeving gehost wordt in de Cloud.

 

Werken via de browser:
Gebruik Office Web Apps (word, excel, powerpoint) als onlinevoorziening voor eenvoudige bewerkingen vanuit een browser (Internet Explorer, Chrome, Safari of Firefox) naast de gebruikelijke desktop versie van office.

 

Samen werken aan hetzelfde bestand:
Nodig mensen binnen en buiten uw organisatie uit en geef ze toegang tot onlinebestanden. U bepaalt wie wat kan zien en bewerken. Werk met meerdere mensen gelijktijdig in een document en chat met elkaar rondom het document terwijl je aan de veranderingen werkt. Dit maakt de samenwerking sterker en zorgt voor een betere efficiency in documentbeheer.