Wat is office 365 voor bedrijven?

Laat Office 365 zorgen voor de IT, zodat u uw tijd aan uw bedrijf kunt wijden. Snel Office installeren en gebruikers instellen met stapsgewijze instructies. Uw services kunnen wij voor U beheren waarbij U zich geen zorgen hoeft te maken  om de IT. Microsoft biedt een beschikbaarheid van 99,9% en een op herstel ingesteld ontwerp
+ Lees meer

OneDrive voor Bedrijven gebruiken

OneDrive voor Bedrijven is een persoonlijke bibliotheek die is bedoeld voor het opslaan en ordenen van uw werkdocumenten. Het is een integraal onderdeel van Office 365 of SharePoint Server 2013. U kunt ermee werken binnen de context van uw organisatie, met functies zoals directe toegang tot het adresboek van de organisatie. Opmerking   OneDrive voor Bedrijven verschilt
+ Lees meer

How to create and publish blogs directly into WordPress websites with Word

  Have you ever wished writing a post in WordPress was as easy as writing in Microsoft Word? Many may not know it, but you can write a post in Word and then publish directly to your WordPress site. Although you can obviously write your posts in Word and then copy them into the WordPress
+ Lees meer